Problémy způsobilo nestabilní podloží pod mostem. „Bylo ve větším rozsahu, než předpokládal původní projekt. Dodatečný průzkum prokázal nestabilitu až do hloubky 7 metrů,“vysvětlila mluvčí krajské správy silnic Petra Kučerová. Na prodlení v otevření důležitého mostu se podepsalo rovněž zimní období a čekání na vhodné povětrnostní podmínky pro obnovení stavby.
Most mezi Doksy a Velkou Dobrou je součástí jedné rozsáhlé rekonstrukce komunikace II. třídy 606 v úseku Velká Dobrá – Nové Strašecí, dlouhém 15 341 metrů. „Stavba zahrnuje výměnu povrchu vozovky, lokální vysprávky podkladních vrstev vozovky, opravy stávajících mostů i nahrazení některých starých mostů novými konstrukcemi, terénní úpravy související především s rozšířením nezpevněné krajnice na normové hodnoty, včetně jejich zpevnění gabiony, lokální úpravy chodníků,“ popisuje mluvčí správy krajské správy silnic.
Stavební úpravy staré Karovarské silnice by měly na řadě míst usnadnit přecházení vozovky, upravit stávající parkování vozidel, součástí je rovněž pročištění stávajících příkopů, dále pak úpravy křižovatek a optimalizaci šířkového uspořádání vozovky, obnovu dopravního značení atd.
Cena rekonstrukce je téměř 246 miliónů korun. Kompletní rekonstrukce staré Karlovarské silnice by měla skončit v srpnu letošního roku.