„Celkový počet legálních  parkovacích míst bude prakticky dvojnásobný proti stávajícímu stavu, tedy 69,“ řekla mluvčí kladenské radnice Lenka Růžková. „Lidé nechtěli parkování ve vnitrobloku, což dopravní úprava respektuje, zároveň nechtěli rozšíření parkování u asfaltového hřiště, neboť by bylo vybudováno na úkor keřů. Ty však hřišti poskytují určitou bezpečnostní bariéru i ho opticky ohraničují. Přání obyvatel jsme respektovali a rozšíření parkování v tomto místě budovat nebudeme. Na základě připomínek k hlučnosti zámkové dlažby je navržen asfaltový povrch komunikace, pouze parkovací stání budou v zatravňovací dlažbě kvůli vsakování vody,“ vysvětluje dále kladenský primátor.

Někteří obyvatelé měli strach o dvě vzrostlé břízy. V projektu jsou v jejich místě vynechána parkovací místa, která bude možné dodatečně vybudovat až po dožití stromů.  Návrh rovněž počítá se zklidněním vnitrobloku a vyhrazením chodníků pouze pro pěší. Úpravě se nevyhnou ani místa pro tříděný a směsný odpad.

Radnice připravila i další etapy revitalizace, při kterých dojde postupně k vybudování nových parkovacích míst (například v místě bývalé prádelny přibyde šedesát až sedmdesát míst), zlepšení průjezdnosti lokality a časem snad i k zahloubení teplovodu a zpřístupnění bývalé haldy pro trávení volného času. Zahájení dalších etap nyní závisí na vydání potřebných povolení.