„Věříme, že se nám podaří vrátit se do extraligy. Heslo VĚŘÍME je silné a naši fanoušci to jistě brzy poznají. Věřit totiž můžete při každé příležitosti. Nejde však jen o heslo pro play off, ale #Věříme bude klub doprovázet i v nadcházejících sezonách a letech,“ říká marketingový manažer klubu Adam Soukup. „Kampaň jsme tento týden představili i celému A-týmu a klukům se projekt velice líbil a sklidil potlesk, což nás moc těší a my věříme, že nás to společně namotivuje,“ doplňuje.

Ke kampani Rytíři představili úvodní video: 

 

Kampaň VĚŘÍME se vizuálně promítne na sociálních sítích, ale také na desítce billboardů po celém Kladně a má nastartovat novou identitu klubu. „Už v těchto dnech můžete po území Kladna vídat billboardy, ve kterých se vizualizace hesla #Věříme propojila s úchvatnými snímky Jaromíra Jágra, Tomáše Plekance
a Andreje Košarišťana. Stejnou podobu mají i reklamní plochy na několika autobusech ČSAD Kladno. Mimo to jsme si v rámci kampaně přichystali dvě videa, která si naši příznivci budou rozhodně chtít pouštět znova a znova,“
věří Soukup a zároveň chce, aby byl hokej pro Kladeňáky více na očích. „Hokej by pro ně měl být až životním stylem. Rádi bychom si vytvořili ještě větší základnu fanoušků a jde to také ruku v ruce s tím, že chceme i u dětí zvýšit zájem o hraní hokeje.