Usměvavá a dobře naladěná rychlobruslařka byla tentokrát ve zcela jiné roli. Ve spojení S NN Životní pojišťovnou chce pomocí televizního klipu a speciálně polepené pražské tramvaje připomenout všem, že by se měli hýbat. Pomoci by měl i připravovaný facebookový profil a další součástí velké kampaně, která pomyslně odstartovala uprostřed Kladenska.
Na přelomu května a června bude v televizi představený nový klip na podporu běhu a pohybu. „Chceme inspirovat lidi, aby se rozhýbali po dlouhé zimě a udělali pár kroků navíc. Naše letošní aktivity zaměřené na sportování jsou výsledkem hovorů se stotisíci našich klientů, kteří chtějí žít svůj život naplno a hledají dlouhodobou motivaci k zlepšení životosprávy,“ vysvětlila Lucie Primáková z marketingu NN ČR, která za kampaní stojí. Zatímco televizní kampaň začne až za několik týdnů, tramvaj už na svou roční jízdu v této podobě už vyrazila.
Podívejte se na fotografie z natáčení:
„V květnu navíc spustíme nový facebookový profil kompletně věnovaný zdravému žitovnímí stylu. Věříme, že si své fanoušky najde právě mezi aktivními lidmi, kteří rádi sportují, nebo těmi, kdo začínají přemýšlet o úpravě životního stylu,” prozrazuje Primáková. Na družecký spot navážou podle například seriál pro amatérské běžce NN Night Run, ale i řada virtuálních závodů Werunvirtual.com anebo chystaná spolupráce s portálem Světběhu.cz.
A proč se NN pustila právě do podpory pohybu včetně běhu? „Hlavním motivem je motto „Život se má žít“. Výzkumy ukazují, že také na Čechy dolehla pandemie nejen psychicky, ale i fyzicky – lidé více kouří, pijí, propadají depresím a přibírají na váze,“ vysvětluje hlavní motivaci Boris Goméz, marketingový ředitel NN.