Nejen motoristé by se poprvé po novém mostu měli projet mezi 14. a 19. květnem. Ani v této době ovšem stavba nebude zcela kompletní, přesto ale už umožní běžný provoz. „Nestabilní podloží bylo ve větším rozsahu, než předpokládal původní projekt. Dodatečný průzkum prokázal nestabilitu až do hloubky 7 metrů,“ vysvětlila mluvčí krajské správy silnic Petra Kučerová. Další komplikací bylo zimní období a čekání na vhodné povětrnostní podmínky pro obnovený stavby. 

Most mezi Doksy a Velkou Dobrou je součástí jedné rozsáhlé rekonstrukce komunikace II. třídy 606 v úseku Velká Dobrá – Nové Strašecí, dlouhém 15 341 metrů. „Stavba zahrnuje výměnu povrchu vozovky, lokální vysprávky podkladních vrstev vozovky, opravy stávajících mostů i nahrazení některých starých mostů novými konstrukcemi, terénní úpravy související především s rozšířením nezpevněné krajnice na normové hodnoty, včetně jejich zpevnění gabiony, lokální úpravy chodníků,“ popisuje mluvčí správy krajské správy silnic. Stavební úpravy by měly na řadě míst usnadnit přecházení vozovky, upravit stávající parkování vozidel, součástí je rovněž  pročištění stávajících příkopů, dále pak úpravy křižovatek a optimalizaci šířkového uspořádání vozovky, obnovu dopravního značení atd.

Cena rekonstrukce je téměř 246 miliónů korun. Kompletní rekonstrukce staré Karlovarské sinlice by měla skončit v srpnu letošního roku.